"Miele - 1899 жылы құрылғаннан бері меншік иелеріне де, жұмысшыларға да, сатып алушыларға да, жеткізушілерге де бірдей берілген тәуелсіз отбасылық компания. Сонымен қатар, компания қоршаған ортаға қамқорлық жасауға және қоғамның мүдделерін ескеруге тырысады.
Компания тамақ дайындауға, кір мен еден күтуге арналған тұрмыстық техниканы, сондай-ақ медициналық мекемелер мен кәсіби қолдануға арналған техниканы (Miele Professional) шығарады. Стратегиялық көзқарас-бұл ең танымал және сенімді премиум бренд болу. Miele тұтынушыларға сенімділік, өнімділік, пайдаланудың қарапайымдылығы, энергия тиімділігі, дизайн және техникалық қызмет көрсету стандарттарын белгілейтін техниканы ұсынады. Бұл тәсіл компанияның негізін қалаушылар Карл Миле мен Рейнхард Цинканнның алғашқы машиналарында басып шығарған ""Immer Besser"" (""барған сайын жақсы"") қағидасына сәйкес келеді. Бұл ұран Miele компаниясын бүгінгі күнге дейін сипаттайды.
Компания өзінің күш-жігерін тек Miele брендіне бағыттайды және оны премиум сегментінде дәйекті түрде орналастырады. Miele ұзақ мерзімді ойлауға және жоспарлауға, құндылықтар мен мақсаттардың сабақтастығын қорғауға, сатып алушылармен және жеткізушілермен жақсы қарым-қатынасты қорғауға, сондай-ақ қызметкерлерге бағытталған корпоративтік және басқару мәдениетін қолдауға бағытталған.
2022 қаржы жылында компания 5,43 млрд еуро сатылым көлеміне жетті, бұл 591,0 млн еуроға немесе өткен жылдың сәйкес көрсеткішінен 12,2% - ға жоғары. Германияның ішкі нарығында айналым 1,47 миллиард еуроны құрады. Miele компаниялар тобында бүкіл әлем бойынша 23 300 адам жұмыс істейді, оның 11 900 - і Германияда (2022 жылғы 31 желтоқсандағы жағдай бойынша)."